Klaar voor de volgende stap?

Vind hier alle vacatures!

/_images_upload/_tn_62d071c7b8e9b284.jpg
Werken in de gezondheidszorg

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_72f8a6ea58e73d02.jpg
Een nieuwe uitdaging ?
U vindt ze hier
/_images_upload/_tn_bbef31b62258919a.jpg
Werken in zorg en welzijn

Een sector vol kansen

/_images_upload/_tn_ff12ad9d66eb9611.jpg
Zorgen met

geest, hand en hart

Snel zoeken

Coördinator kwaliteit en beleidsinformatie

Organisatie

Het OCMW Waregem staat in om zorg, hulp, opvang en begeleiding te bieden waar nodig en dit in de eerste plaats voor de inwoners van de eigen gemeente. De dienstverlening richt zich op het totale mens-zijn van de cliënt, met bijzondere aandacht en respect voor zijn eigenheid en zelfredzaamheid.

Samenwerking van beleid, personeel, cliënten en hun omgeving ervaren wij als een positieve kracht.
Daartoe willen wij de nodige middelen inzetten, rekening houdend met een rechtvaardige verdeling tussen individu en gemeenschap. Wij willen vanuit een open kijk en in samenspraak met onze omgeving blijven zoeken naar een kwaliteitsvol, vooruitstrevend en creatief welzijnsbeleid, met bijzondere aandacht voor “kansarmen en ouderen”.

Het OCMW Waregem telt verschillende diensten en voorzieningen, elk met hun eigen werkterrein.

De intramurale dienst bestaat uit het woonzorgcentrum De Meers, twee dagverzorgingscentra: dvc De Meers en dvc De Manège, het centrum voor kortverblijf De Kouter, het centrum voor nachtopvang De Kouter, serviceflat residentie De Varent, groep van assistentiewoningen Coorenblomme en huurwoningen Kernelle.

Functieinhoud

In deze gevarieerde functie werk je nauw samen met de directeur cluster zorg. Samen sta je in voor het ontwikkelen, coördineren, ondersteunen en opvolgen van het kwaliteitsbeleid binnen de cluster zorg. Op die manier zorg je ervoor dat we aan de normeisen en interne kwaliteitsvoorschriften voldoen en er een optimale dienstverlening aan de bewoners geboden wordt.

Daarnaast stuur je het onthaal en administratie van De Meers aan. Je zorgt ervoor dat de diverse diensten van het woonzorgcentrum tijdige en correcte administratieve ondersteuning krijgen.

Functieprofiel

  • Je hebt een masterdiploma en 3 jaar relevante werkervaring binnen de zorgsector
    OF
    Je hebt een bachelordiploma, 5 jaar relevante werkervaring binnen de zorgsector en slaagt voor een niveau- en capaciteitstest
  • In het bezit zijn van een rijbewijs B

Aanbod

  • We bieden jou een voltijds contract van onbepaalde duur op IFIC cat. 17
  • Je komt terecht in de dynamisch en enthousiast team
  • Interessante verlofregeling: 26 dagen jaarlijkse vakantie
  • Andere voordelen:
    • Maaltijdcheques ter waarde van € 8,00 per volledig gewerkte dag
    • Smartphone met abonnement voor telefoon- en dataverkeer
    • Een gratis hospitalisatieverzekering en voordeeltarief voor partner en kinderen
    • 2e pensioenpijler (aanvullend pensioenstelsel)
    • 11 feestdagen en vrij op de dinsdag van Waregem Koerse
    • Fietsvergoeding € 0,35 per km
    • Mogelijkheid tot fietslease
    • Volledige terugbetaling woon-werkverkeer met openbaar vervoer
    • Vakantiegeld, eindejaarspremie en attractiviteitspremie
    • Ecocheques
    • Aansluiting GSD-V: premies, kortingen (op reizen, pretparken, bioscopen…)…

Selectieprocedure

Solliciteer tot en met 29 september 2024 via het online sollicitatieformulier.
In de infobundel vind je alle informatie over de voorwaarden en de selectieprocedure
Voor verdere info kan je contact nemen op 056 62 13 33 of mail vacatures@waregem.be

Als je graag op voorhand weet waar je financieel aan toe bent, stuur dan zeker een mailtje met de vraag om een loonsimulatie met de vermelding van uw burgerlijke stand, partner al dan niet inkomen en aantal kinderen ten laste.

Locatie

Waregem

Publicatiedatum

03.09.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close